Ar dabartinės elektroninės mokomosios lietuvių kalbos priemonės atitinka jauno žmogaus poreikius, yra patrauklios? Kalba, 4 | Potemes.lt
TURITE KLAUSIMŲ?

Ar dabartinės elektroninės mokomosios lietuvių kalbos priemonės atitinka jauno žmogaus poreikius, yra patrauklios? Kalba, 4

Norint sudominti jaunesnius mokinius, paminėtos programos užtenka, tačiau laikui bėgant, žmogus bręsta, todėl keičiasi jo supratimas ir poreikiai. Jaunystėje, norisi pažaisti, papramogauti, ir jei dar tuo pačiu išeina ko nors išmokti, tai dar geriau. Tačiau vyresniems mokiniams, tokios mokomosios programos, kur žaidimų dėka pateikiama visa informacija, tampa nebeįdomios ir nuvalkiotos. Tobulėjant šių dienų technologijoms, buvo pasiūlytas sprendimas, dalinai atitinkantis vyresnių moksleivių lūkesčius. Kalbu apie…

Atsisiųsti kalbėjimą
Pirkti unikalų kalbėjimą
Online pagalba
Aprašymas:
PUPP potemė. Kalbėjimo įskaitą. Lietuvių kalbėjimo potemė. 10 klasės kalbėjimas. Kalbėjimo potemė 2014m. Potemė: Kalba. 4 potemė su planu. Potemė: Kalba, 4: 4.Ar dabartinės elektroninės mokomosios lietuvių kalbos priemonės atitinka jauno žmogaus poreikius, yra patrauklios? Remdamiesi konkrečiais pavyzdžiais, argumentuokite savo požiūrį.
Kategorija: 10 klasės (PUPP), Kalba, 4Formatas: .docs (MS Word 2007)Apimtis: 719
Kalbėjimo trukmė: nuo 5 iki 7 minučiųInformaciniai šaltiniai: YraPateiktys (Power point) ir planas: Tik planas

Your email address will not be published.

Google+