Jūsų patogumui paruošėm supaprastintą paiešką. Įrašykite raktinį žodį ir raskite sau tinkantį kalbėjimą, pastraipą, rašytoją. Sąrašas atsiras suvedus nors vieną raktažodį:

Kalbėjimo potemės 2020

Konsultuojame ir rašome pavyzdinius, mokomuosius kalbėjimus jau 10-us metus, todėl galite pasikliauti mumis! 🙂 Pasirinkite Jūs dominančią potemę ir atsisiųskite lietuvių kalbos mokomąjį kalbėjimą per 5 minutes! Jei kalbėjimas Jūsų mokyklai jau užimtas, parašykite mums el. paštu Potemes.lt@gmail.com, suderinsime terminą naujo pavyzdinio kalbėjimo parašymui 🙂

Mitų reikšmė Antikos ir dabarties žmogaus gyvenimui. – 10 klasės (PUPP)

potemes nuotrauka
potemes nuotrauka
potemes nuotrauka

Antikos mitų reikšmė dabartiniam žmogui.

Aprašymas:

Šiame kalbėjime aktuali mitų reikšmė tiek Antikos, tiek šiandien gyvenančiam žmogui. Sunku pasakyti kaip mitus vertino Antikoje gyvenę žmonės, bet lengva atsakyti į tai, kaip į mitus reaguoja dabartyje gyvenantys žmonės. Tad kalboje analizuojama ir mąstoma, kokia mitų reikšmė galėjo būti šiems žmonėms, remiantis žymiausiai to meto mitais. Bandoma aiškintis ar reikšmė žmonių gyvenimams dėl mitų išliko ta pati ar keitėsi.

Kartu su kalbėjimu galėsite įsigyti šiuos priedus:

  • išplėstinį planą;
  • skaidres;
  • galimus egzaminavimo klausimus.

Spauskite „Atsisiųsti“ ir pasirinkite norimus priedus.

Patikrinkite ar nesiuntėm šio kalbėjimo į Jūsų mokyklą. Jeigu Jūsų mokykla jau yra užimta, parašykite mums el. paštu Potemes.lt@gmail.com, suderinsime terminą per kurį parašysime naują kalbėjimą.


  • Kategorija: 10 klasė (PUPP)
  • Apimtis: 750 žodžiai
  • Kalbėjimo trukmė: Nuo 5 iki 7 minučių
  • Informaciniai šaltiniai: Yra
  • Kalbėjimo planas: Yra
  • Skaidrės: Yra
Įvertinimas:
4 (80%) 3 balsai


Kodėl verta pirkti iš Potemes.lt?
  • Mokomųjų kalbėjimų rašyme turime 10-ių metų patirtį.
  • Visiems kalbėjimams yra paruošti išplėstiniai planai, skaidrės, galimi egzaminavimo klausimai bei informaciniai šaltiniai.
  • Visi kalbėjimai yra pakartotinai patikrinami profesionalaus redaktoriaus!
Ką turi pasakyti mūsų klientai?