Jūsų patogumui paruošėm supaprastintą paiešką. Įrašykite raktinį žodį ir raskite sau tinkantį kalbėjimą, pastraipą, rašytoją. Sąrašas atsiras suvedus nors vieną raktažodį:

Kalbėjimo potemės 2020

Konsultuojame ir rašome pavyzdinius, mokomuosius kalbėjimus jau 10-us metus, todėl galite pasikliauti mumis! 🙂  Jei kalbėjimas Jūsų mokyklai jau užimtas, parašykite mums el. paštu Potemes.lt@gmail.com, suderinsime terminą naujo pavyzdinio kalbėjimo parašymui 🙂

Absurdo žmogaus vaizdavimas literatūroje. – 12 klasės (VBE) kalbėjimas

potemes nuotrauka
potemes nuotrauka
potemes nuotrauka

Aprašymas:

XXa. buvo veikiamas naujovių – techniniai laimėjimai, kultūriniai pokyčiai, urbanizacija ir kiti procesai smarkiai veikė žmogaus mąstymą. Tačiau įvyko ir du pasauliniai karai, kurie paliko gilią traumą kiekvienam žmogui. Dėl įvairių priežasčių XXa. pradėjo formuotis nauja filosofinė kryptis – absurdizmas. Absurdizmo esmė – bet kokios žmogaus pastangos pažinti pasaulį yra beprasmiškos, nes gyvenimo prasmė iš viso neegzistuoja. Absurdo žmogus tampa dažnas personažas XXa. literatūroje. Šiame kalbėjime yra nagrinėjamas absurdo žmogaus vaizdavimas.

Prie kiekvieno kalbėjimo galėsite įsigyti šiuos priedus:

  • išplėstinį planą;
  • skaidres;
  • galimus egzaminavimo klausimus.

Spauskite „Atsisiųsti“ ir pasirinkite norimus priedus.

Patikrinkite ar nesiuntėm šio kalbėjimo į Jūsų mokyklą. Jeigu Jūsų mokykla jau yra užimta, parašykite mums el. paštu Potemes.lt@gmail.com, suderinsime terminą per kurį parašysime naują kalbėjimą.


  • Kategorija: 12 klasės (VBE) kalbėjimas
  • Apimtis: 1200 žodžiai
  • Kalbėjimo trukmė: Nuo 9 iki 10 minučių
  • Informaciniai šaltiniai: Yra
  • Kalbėjimo planas: Yra
  • Skaidrės: Yra
Įvertinimas:
5 (100%) 2 balsai


Kodėl verta pirkti iš Potemes.lt?
  • Mokomųjų kalbėjimų rašyme turime 10-ių metų patirtį.
  • Visiems kalbėjimams yra paruošti išplėstiniai planai, skaidrės, galimi egzaminavimo klausimai bei informaciniai šaltiniai.
  • Visi kalbėjimai yra pakartotinai patikrinami profesionalaus redaktoriaus!
Ką turi pasakyti mūsų klientai?