Šiandieninį skaitytoją galima laikyti ypatingu skaitytoju. Tai išskirtinė asmenybė, gyvenanti pagal šiuolaikines tendencijas bei besidominti tik tuo, kas aktualu šiuolaikiniam žmogui. Dėl šios priežasties šiandieninis skaitytojas gana nemažai kuo skiriasi nuo senųjų skaitytojų. Jo skaitymo įpročiai pasikeitę, formuojasi visiškai nauji, naujajai kartai būdingi įpročiai. Taigi kalbant apie skaitytojus, svarbu paminėti istorinius kūrinius, kurių daugiausia yra užrašyta remiantis akademiniu stiliumi, įvairiuose istoriniuose šaltiniuose, kuriuose gausu istorinių faktų. Tačiau kokie istoriniai pasakojimai iš tiesų pritrauktų šiandieninį skaitytoją, kuriam „sausos“ datos ir įprastas pasakojimo būdas atrodo neaktualus ir neįdomus? Kaip pritraukti skaitytoją domėtis savo tėvynės istorija, net jeigu jos žinojimas nėra privalomas? Į šiuos svarbius klausimus išsamiai bei argumentuotai atsakoma šiame dešimtos klasės kalbos pavyzdyje. Remiantis asmenine patirtimi bei pasirinktu istoriniu kūriniu, išskiriama, koks istorinis pasakojimas yra įdomus bei aktualus šių laikų žmogui.
12 metų padedame moksleiviams siekti aukščiausio rezultato lietuvių kalbos ir literatūros srityje.
Visa mokomoji medžiaga yra tikrinama lietuivų kalbos mokytojo - eksperto.
Siekiant sukurti jaukią mokymosi aplinką, visas procesas yra konfidencialus.