Literatūriniai kūriniai dažnu atveju nėra vien tik tiesiog prasmingas laisvalaikio praleidimo būdas. Literatūrinius kūrinius, vis tik, iš esmės, galima vadinti ir tam tikra svarbia mokomąja medžiaga skaitytojui, kurioje žmogus suvokia itin svarbius gyvenimiškus dalykus bei gali susipažinti su tam tikrų objektų sampratomis. Taigi, šiuo atveju, vieni tų objektų yra būtent laimė bei prasmė – du, itin prasmingi žmogaus gyvenimo dalykai, kiekvienam žmogui savaip svarbūs ir savaip suvokiami. Tačiau, įdomu, kokią laimės ir prasmės sampratą pateikia būtent literatūrinių kūrinių rašytojai per savo aprašytų veikėjų arba lyrinių subjektų gyvenimus bei jų peripetijas. Tad šiame dvyliktos klasės kalbėjimo pavyzdyje yra išsamiai aptariama, kokia laimės ir prasmės samprata atsiskleidžia literatūriniuose kūriniuose. Šios sampratos siejamos su literatūrinių veikėjų gyvenimais ir patirtimis, kurios leidžia pamatyti, kaip laimė ir prasmingumas niveliuodamiesi tarpusavyje veikia žmogaus gyvenimą, jį klosto.
12 metų padedame moksleiviams siekti aukščiausio rezultato lietuvių kalbos ir literatūros srityje.
Visa mokomoji medžiaga yra tikrinama lietuivų kalbos mokytojo - eksperto.
Siekiant sukurti jaukią mokymosi aplinką, visas procesas yra konfidencialus.