Literatūra yra viena tų unikalių ir svarbių kūrybos terpių, kurioje kiekvienas rašytojas gali nupasakoti pačias unikaliausias ir įdomiausias istorijas, apie pačius įvairiausius įvykius. Tačiau, savaime suprantama, yra tai, kad praktiškai nei viena rašytojo pasakojimo istorija tikrai negali apsieiti be veikėjų, kurie istoriją pagyvina, suteikia jai kontekstą ir tam tikrą kryptį. Tad vieni iš tokių literatūroje atvaizduojamų veikėjų yra ne kas kita, kaip tik vaikai. Būtent jų paveikslai literatūroje yra atvaizduojami taip, kaip dažnu atveju būna įprasta kasdieninėje erdvėje, pabrėžiant net ir jiems priklausančias gyvenimo negandas. Taigi šiame dešimtos klasės kalbėjimo pavyzdyje argumentuotai yra pateikiama, koks vaiko paveikslas atsiskleidžia literatūroje. Tuo pačiu išskiriama, kokia yra tokio vaiko paveikslo reikšmė bei kaip tai leidžia vertinti kūrinyje atvaizduojamą vaiką. Tad šis kalbėjimo pavyzdys yra nuodugni vaiko paveikslo ir charakteristikos analizė pagal literatūrinius kūrinius.
12 metų padedame moksleiviams siekti aukščiausio rezultato lietuvių kalbos ir literatūros srityje.
Visa mokomoji medžiaga yra tikrinama lietuivų kalbos mokytojo - eksperto.
Siekiant sukurti jaukią mokymosi aplinką, visas procesas yra konfidencialus.