Daugelis mokinių dažnai labai atsainiai žiūri į mokyklą ir joje vykstančias pamokas. Ypač dažnai jiems yra sudėtinga per lietuvių literatūros pamokas, kuriose tenka skaityti ir nagrinėti privalomus, į mokyklinę programą įtrauktus, kūrinius. Mokiniai skaitydami knygas iš mokyklinės programos sąrašo, dažniausiai žiūri į tai kaip į nemalonią privevolę. Argumentuojant tokį požiūrį ne vienas mokinys galėtų pasakyti, jog jų manymu toks literatūros skaitymas yra laiko gaišimas, nes skaityti klasikinius literatūrinius kūrinius jaunam žmogui - neaktualu, to neprisireiks gyvenime. Taigi šiame dešimtos klasės kalbos pavyzdyje yra nagrinėjamas klausimas - ar, vis dėlto, yra reikalinga literatūros klasika mokyklinėje programoje? Į šį opų klausimą kalbos pavyzdyje yra atsakoma remiantis įvairia mokyklinės programos literatūra. Išskiriamas aptariamų kūrinių vertinimas bei reikšmė jaunam žmogui, kaip argumentai, kodėl išskiriami kūriniai turėtų arba neturėtų būti mokyklinės programos literatūros sąraše.
12 metų padedame moksleiviams siekti aukščiausio rezultato lietuvių kalbos ir literatūros srityje.
Visa mokomoji medžiaga yra tikrinama lietuivų kalbos mokytojo - eksperto.
Siekiant sukurti jaukią mokymosi aplinką, visas procesas yra konfidencialus.