Kiekvienas sutiktų, kad lietuvių literatūros kūrinių pasiūla yra ypatingai didelė. Tačiau turint didelę pasiūlą nesunku pastebėti, kad vyraujant kiekybei, dažnai prarandama kokybė. Todėl dažnai iš visos pateikiamos pasiūlos kūrinių, išsirinkti tą vieną, kurį norėtųsi skaityti savarankiškai, yra gana sudėtinga. Tai reiškia, kad knygos skaitymo procesą apsunkina knygos išsirinkimas. Tačiau po ilgų ir nuodugnių ieškojimų, rastas romanas - tikra atgaiva. Romaną norisi ne tik skaityti, tačiau ir jį pristatyti, kūrybiškai pateikti, kad ir kiti jį norėtų perskaityti. Taigi šiame dešimtos klasės kalbos pavzydyje daug dėmesio skiriama vienam pasirinktam ir savarankiškai skaitomam lietuvių literatūros kūriniui. Juo remiantis, aptariama, koks yra to romano kontekstas, kuo jis svarbus visuomenės kontekste. Taip pat remiantis romano istorija ir siužetu pasakojama, apie ką pasirinktas romanas, ko jis moko, kaip įkvepia, ką leidžia suprasti. Taigi kalbos pavyzdys skirtas pasirinkto romano analizei ir kūrybiškai pateikčiai.
12 metų padedame moksleiviams siekti aukščiausio rezultato lietuvių kalbos ir literatūros srityje.
Visa mokomoji medžiaga yra tikrinama lietuivų kalbos mokytojo - eksperto.
Siekiant sukurti jaukią mokymosi aplinką, visas procesas yra konfidencialus.