Garbę kiekvienas žmogus vertina kaip privalomą gyvenime pasiekti dalyką. Garbė dažniausiai apibrėžia šlovės, gero vardo, reputacijos ir pripažinimo reiškinius, kurie kiekvienam garbę gavusiam žmogui lemia gerą vertinimą, o kartais net ir aukštą poziciją, išskiriančią žmogų iš likusiųjų. Tokiu būdu garbę gavęs žmogus įgyja pranašumą, kuriuo remdamasis žmogus pasitiki savimi, o jo visi klauso. Kadangi nei vienas žmogus nenori jaustis menkas, garbės siekia įvairiais būdais. Dažnai tokie garbės siekimo būdai ir pati garbės samprata yra aptariama įvairiuose literatūros kūriniuose. Todėl šiame dešimtos klasės kalbos pavyzdyje yra akcentuojama garbės samprata. Ji kalbos pavyzdyje yra pateikiama remiantis pirmojo senovės graikų ir Europos poeto, identifikuojamo kaip seno, aklo dainiaus, Homero herojiniuose epuose „Iliada“ ir „Odiseja“. Remiantis šiuose kūriniuose aprašytomis herojų patirtimis, jaučiamais jausmais bei emocijomis, išskiriama, kaip jie supranta garbę bei kodėl toks garbės suvokimas yra svarbus.
12 metų padedame moksleiviams siekti aukščiausio rezultato lietuvių kalbos ir literatūros srityje.
Visa mokomoji medžiaga yra tikrinama lietuivų kalbos mokytojo - eksperto.
Siekiant sukurti jaukią mokymosi aplinką, visas procesas yra konfidencialus.