Socialiniai tinklai vis labiau tampa neatsiejami nuo žmonių gyvenimo. Žmonės jais naudojasi susisiekimo, laisvalaikio praleidimo tikslais, kitiems vartotojams tai yra puiki reklamos platforma. Komunikuojant socialiniuose tinkluose vyrauja tam tikros tendencijos, kurios tam tikrų vartotojų komunikaciją daro patrauklią arba nepatrauklią. Šiame darbe, remiantis šiuolaikiniais pavyzdžiais bus atskleista, kokios komunikacijos formos socialiniuose tinkluose yra patraukliausios bei nuo ko tai priklauso. Taip pat darbe aptarta, kokie funkciniai stiliai vyrauja tam tikrose socialinių tinklų vartotojų grupėse ir kodėl.
12 metų padedame moksleiviams siekti aukščiausio rezultato lietuvių kalbos ir literatūros srityje.
Visa mokomoji medžiaga yra tikrinama lietuivų kalbos mokytojo - eksperto.
Siekiant sukurti jaukią mokymosi aplinką, visas procesas yra konfidencialus.